.

.

در ماهان

اهان 

پایان هفته در ماهان:بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین     کاین اشارت ز جهان گذران ما را بس 

از راست:ناصر رضایی، خودم، مهدی خوشقدم، سید ابراهیم موسوی، حمید رهامی  

 

شبهای سلسبیل:اینجا منزلی در سلسبیل کرمان است که به اتفاق دوستان 4 سال را در آن سپری کردیم 

از راست:مهدی خوشقدم،هوشنگ عباسی، ناصر رضایی، مهدی رضایی، خودم  

 

 

 

شهریورماه سال 1375:سفر به مناطق جنگی،آن سالهاخبری از راهیان نور نبود.اینجا مرز عراق در تنگه چزابه است. 

از راست: مجید مرادی، خودم، ولی الله قوی پنجه، ناشناس، محمد رضا دهقانی

کتابخانه شهید باهنر

 

خاطرات ماندگار:هنگام برداشتن این تصاویر هیچگاه فکر نمی کردم که ماندگارترین خاطراتم خواهند شد. 

از راست:خودم،سید ابراهیم موسوی،ناصر رضایی 

کنار بنای باهنر

 

باهنر 

دوران خوش زندگی:این عکس در اواخر سال 1377به اتفاق هم اتاقیها کنار بنای یادبود باهنر در ورودی دانشگاه برداشته شد.از راست:خودم، مهدی خوش قدم،سعید حسینی پور،هوشنگ عباسی