.

.

باز هم در سلف دانشگاه شهید باهنر

 

لحظه ای ناب و لذت بخش.آرامش پایان یک روز خسته کننده.از چپ:خودم،یک آقای ناشناس، مهدی خوشقدم، سعید حسینی پور، مهدی رضایی. 

اگه کسی این آقای ناشناس رو میشناسه خبر بده

نظرات 2 + ارسال نظر
سلام آبپخش پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.salamabpakhsh.blogsky.com

سلام خسته نباشی امیدوارم زندگی بر وفق مراد باشه
دیروز سرکلاس نشسته بودیم مهدی خوشقدم ازم پرسید بچه کجایی و از این حرفها خودم رو معرفی کردم خیلی خوشحال شد احوالت رو رسید و از این حرفها
گفت سلامش رو پر از باغ گل برات بفرستم گفت از کجا منو می شناسی گفتم عکست رو توی وبلاگ دیدم گفت من اینترنت دسترس ندارم اما حتما یه سر به وبلاگت میزنم
یه وقت عکس از کنج ناصر توی وبلاگ نگذاشته!!!!!جریان چیه
راستی به روز شدم یه سر بزن ضرر نمیکنی

شهرام دیانت خواه شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام متشکرم ازاینکه در وبلاگ خاطره انگیزتان از من هم یادی کرده اید.منتظر ادامه نوشته هایتان خواهم بود.
دو نکته :(راستی این نکته گفتن هم نتیجه سالها معلمی است )
1) فکرشو کردی ما که تقریبا همیشه با هم بودیم یک عکس هم با هم نداریم ؟
2) گوشه وکنار یادی از دوست مشترکمان که واقعا پاک صمیمی
و یکدل ویکرنگ بود ومظلومانه رفت زنده یاد خانبابا هم داشته باشی خوب است . روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد